Lid van verdienste Hans Meerman overleden

9 mei 15:30  Vanochtend bereikte ons het droevige nieuws dat ons lid van verdienste Hans Meerman op 56-jarige leeftijd is overleden. Hij was al enige tijd ernstig ziek. Hans is al vele jaren een zeer gewaardeerde vrijwilliger voor onze vereniging geweest. Zo was hij materiaalman van ons eerste elftal en is hij jarenlang elftalleider van ons tweede elftal geweest. Hans hield zich altijd bescheiden op de achtergrond. Kon vooral genieten van een praatje met bekenden en genoot ingetogen van een winnend Zwaluwen. Doordeweeks was hij ook aan de Zwaluwenlaan te vinden als vrijwilliger en tot voor kort als materiaalman. Zwaluwen is ook een belangrijk onderdeel geweest in het leven van Hans, hij was 46 jaar lid van onze club. Vorig jaar bleek Hans ongeneeslijk ziek. Door Stichting Ambulancewens kon hij aan het begin van dit seizoen nog een keer bij een wedstrijd aanwezig zijn. Hij zag niet alleen zijn cluppie winnen maar zag ook het scorebord omgedoopt worden tot het ‘Hans Meerman scorebord’. We koesteren deze herinnering aan Hans en gaan hem missen op de club. Zwaluwen wenst zijn zus, zwager en verdere familie en vrienden veel sterkte met dit grote verlies.

Zwaluwen wint Supercup!

9 mei 12:30  Het eerste elftal van Zwaluwen heeft de prestigieuze Supercup gewonnen en mag zich niet alleen de beste club van Vlaardingen, maar ook van Schiedam noemen! Zwaluwen wist op het terrein van Cion te winnen van ‘die andere zwart-witten’ uit Schiedam, Excelsior ‘20.

Zwaluwen gesloten

7 mei 23:00  In verband met Hemelvaartsdag zal ons complex gesloten zijn op donderdag 9 mei. Er kan deze dag niet getraind en/of gespeeld worden. Op onderstaande data zal ons complex eveneens gesloten zijn: - zondag 19 mei en maandag 20 mei (Pinksteren)

Supercup 2024 Schiedam/Vlaardingen

3 mei 18:30  De wedstrijd om de Waterweg supercup tussen regerend Schiedams kampioen Excelsior’20 en Vlaardings kampioen Zwaluwen zal dit jaar worden gespeeld bij CION. Zoals gebruikelijk zal de iconische tweestrijd tussen Haring en jenever een dag voor hemelvaart plaatsvinden, dat is dit jaar op woensdag 8 mei. Er zal worden afgetrapt om 19:30. Kom en moedig ons team aan!

Ga naar archief

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!