Welkom bij vvZwaluwen

Postadres:
3130DA Vlaardingen

De algemene ledenvergadering seizoen 2020/2021

Zwaluwen heeft een mooie plus kunnen presenteren. In de kantine van vv Zwaluwen werden de financiële resultaten en de begroting bekend gemaakt en passeerden de hoogte- en dieptepunten van het afgelopen jaar de revue.

,,We mogen terugblikken op een goed seizoen, “het was een zwaar, maar toch ook een mooi seizoen waar de nodige stappen vooruit zijn gezet“, zo opende voorzitter Lex Boers de vergadering. Niet voor niets zijn wij NOC/NSF Club van het Jaar geworden. Een beloning voor een jaar keihard werken voor en met elkaar.

Zwaluwen schreef het seizoen 2020/2021 zwarte cijfers ondanks het feit dat als gevolg van Corona de kantine inkomsten nagenoeg weg vielen. Dat het resultaat positief is heeft vooral te maken met doorgevoerde bezuinigingen, de trouw van de leden en van de sponsoren, de hulp van de verschillende instanties, maar zeker ook door de inkomsten van door de club zelf georganiseerde activiteiten.

Belangrijk momenten tijdens de vergadering waren het eren van de jubilarissen, het presenteren van het jaarverslag en het verkiezen van het nieuwe bestuurslid Leo van der Hoest.

Leo van der Hoest nieuwe vice-voorzitter
Leo zal toetreden als vice-voorzitter. Een welkome versterking. Na 40 jaar actief te zijn geweest als CFO voor verschillende bedrijven (1980-2000) en CEO voor van Dam (2001-2020) is Leo eind 2020 met pensioen gegaan. Zwaluwen is dan ook zeer verheugd dat Leo met zijn expertise Zwaluwen zal gaan ondersteunen vanuit het bestuur.

Jubilarissen in het zonnetje
Bij de ledenvergadering werden jubilarissen in het zonnetje gezet voor hun langdurig lidmaatschap. Het hoogtepunt was 70 jaar lidmaatschap voor dhr. Aart de Bruijn.
Meer over de jubilarissen lees je in dit bericht.

Jaarverslag 2020/2021
Het bestuur presenteerde voor het eerst een Zwaluwen Jaarverslag over het vorige seizoen. Een downloadlink van deze publicatie vind je in dit bericht